Witam na moim blogu!

Po drugiej stronie ekranu Tu Polka
Wśród wielu blogów jest i mój osobisty ale publiczny, a skoro jest to będę działać, będą zdjęcia, będą wpisy będzie się udzielać, bo po to też blogi powstają, tak też po to powstał i mój.


Dlaczego założyłam bloga?
Przede wszystkim wyobraźnia jest początkiem tworzenia.Wyobrażamy sobie to, czego pragniemy, chcemy tego-co sobie wyobraziliśmy, i w końcu tworzymy to, czego chcemy.

A więc:
Witaj na mojej stronie na moim blogu, witam w moim świecie.Witam ja rodowita Polka mieszkająca obecnie poza granicami swojego kraju. Nazywam się Evelina i jestem autorka bloga.

Cóż dodać jeszcze mogę po raz pierwszy -w dalszej kolejności na pewno będzie o mnie, o życiu o tym co ważne co wokół się kręci.O moich pasjach, zainteresowaniach oraz o tym co dla mnie istotne.Wyrażone prostym słowem i treścią

A więc zapraszam do następnych odwiedzin-do następnego razu.



1 komentarz:

Dziękuję za komentarz i zainteresowanie posłem:)

Copyright © 2014 tu POLKA , Blogger